Jak nakupovat

Doprava a vrácení zboží Informace o přepravě 1. Prosím, potvrďte svou poštovní adresu před tím, než za ni zaplatíte, nejlépe opustíte telefonní číslo pro kontaktování. Po zakoupení si ověřte e-mailovou adresu a ověřte si e-maily.
2. Položky jsou zpravidla odeslány do 3 pracovních dnů po ověření platby (Sat. & Sun. a většina státních svátků je vyloučena).
3. Expedice po celém světě prostřednictvím EMS (EXPRESS MAIL SERVICE) s následujícím vyloučením: Saúdská Arábie, Angola, Nizozemsko, Nigérie, Češka, Keňa, Ukrajina, Rusko, Chorvatsko, Maďarsko, Bhutan, Bulharsko, , Lotyšsko, Rumunsko, Estonsko, Jižní Afrika, Bahrajn, Spojené arabské emiráty, Kuvajt, Katar a další. Kontaktujte nás, abyste potvrdili, zda se nacházíte v oblasti bezplatných přeprav nebo ne.
4. Po odeslání zásilky vám zašleme číslo sledování, jakmile bude k dispozici. Doba přechodu balíku obvykle trvá 7 až 14 pracovních dnů v závislosti na cíli, dovolené a faktorech mimo kontrolu poštovní služby. Pokud je nějaké zpoždění, máte větší trpělivost.
Návratová politika
Vrácení nebo výměna jsou povoleny za předpokladu, že zákazník produkt zakoupil prostřednictvím webových stránek a je to do 7 dnů od data přijetí. Pokud potřebujete vrátit nebo vyměnit, kontaktujte nás. Zboží musí být vráceno do 7 dnů od data přijetí - neopotřebované a musí obsahovat všechny původní obaly a štítky. Budete připočítávat původní způsob platby, s výjimkou poplatků za opětovné skladování / zpracování a poplatku za vrácení. Všechny náklady na dopravu spojené s vrácením zboží jsou odpovědností zákazníka.
Všechny balíčky by měly být zasílány trasovatelnou metodou, jako je potvrzení o doručení poštou v USA, UPS nebo Federal Express. Nejsme zodpovědní za balíčky ztracené při přepravě. Jakmile obdržíme vaše vrácení, povolte až 5 pracovních dnů k dokončení vrácení nebo výměny.
zpět